Főkép

Hilary Thomas sikeres hollywoodi forgatókönyvíró, aki csak és kizárólag saját magának (no és persze remek ügynökének) köszönheti sikereit. Nyomorúságos körülmények között nőtt fel, és már korán megtapasztalta, mi a véres erőszak. Számtalan mélyen önmagába rejtett lelki sebhelyet visel, és feltett szándéka, hogy senkit sem enged közel magához. Gondosan és fáradtságos munkával felépített világa azonban szinte atomjaira hullik, amikor saját házában megtámadja és meg akarja erőszakolni egy férfi, akit eddig egyszer látott életében.

Bruno Frye egy Los Angelestől többszáz mérföldre élő gazdag férfi, akinek az a kényszerképzete, hogy öt évvel korábban természetes halált halt anyja mindig más nő testébe bújva visszatér a sírból, és meg akarja ölni őt. Ám Bruno élni akar, ezért mindannyiszor, amikor anyját véli felfedezni egy szembejövő nőben, megteszi a szükséges óvintézkedéseket. A holttestek száma egyre szaporodik, a pasas pedig egyre veszélyesebb.

Miután Hillary bejelentést tesz a rendőrségen az őt ért támadásról, két nyomozó érkezik a helyszínre. Frank Howard szerint a nő hazudik, Anthony Clemenza viszont ha fenntartásokkal is, de hisz neki. Sőt, talán egy kicsit bele is szeret. Aztán Bruno újra lecsap, ám ekkor Hilary csúnyán megsebesíti. Mi több, meg is öli. A testet azonosítják, részlegesen felboncolják, az előírásoknak megfelelően felkészítik a szállításra (pl. eltávolítják a belső szerveket, bebalzsamozzák), elszállítják, majd el is temetik. Aztán egyszer csak újra megjelenik. És újra ölni akar.

Ebben az esetben is elmondható, hogy szakértő kezek nyomán a legegyszerűbb alapötlet is fantasztikusan izgalmas és rejtélyes történetté állhat össze. A regény talán egy kicsit terjengősebb, lelkizősebb, mint ahogy azt a szerzőtől megszokhattuk, ennek ellenére garantáltan kellemes szórakozást nyújt mindenkinek, aki szereti ezt a műfajt.

A szerző életrajza